Nutrisi Mineral Terpenting

Gabungan terbaik produk alam semulajadi dengan teknologi terkini dalam bidang sains khas buat anda dari Utah Great Salt Lake, USA.

Nutrisi Mineral Terpenting
Biarkan badan mendapat nutrisi yang diperlukan bagi membolehkan sistem tubuh seseorang menyembuhkan dirinya sendiri. Itulah falsafah di sebalik setiap produk Nutrisi Mineral Terpenting. Kami tidak menyembuhkan badan. Sebaliknya kita menggunakan kebaikan alam semula jadi untuk membantu badan memulihkan dirinya sendiri.


cmd great salt lake

Kebaikan utama yang terdapat didalam mineral dan mineral surih boleh didapati secara seimbang di Great Salt Lake.
Mineral dan mineral surih amat penting untuk tubuh manusia. Komponen ini memainkan peranan yang penting dalam proses metabolisme, pemangkin kepada komponen tertentu dan membantu enzim dalam melaksanakan tugasnya.

Tetapi mengapa Great Salt Lake? Mudah sekali jawapannya. Air laut mengandungi kandungan mineral yang hampir sama dalam badan manusia sedangkan mineral di Great Salt Lake mengandungi 6-10 kali lebih pekat daripada air laut. Kepekatannya yang tinggi ditambah pula dengan keunikan eko-sistem yang mampu membersihkan Great Salt Lake secara semulajadi. Oleh yang demikian, kaedah yang paling berkesan dalam memastikan kesihatan yang baik, bermula dengan Nutrisi Mineral Terpenting.

DALAM KELAS TERSENDIRI

1. Mineral Seimbang

CMD adalah gabungan 72 mineral dan mineral surih yang diperlukan untuk kesihatan manusia dan haiwan peliharaan. Ia adalah sama dengan cecair yang terdapat dalam tubuh manusia dan dalam bentuk ionik yang mudah dikenalipasti dan mudah diserap oleh badan. CMD membantu mengimbangi tahap pH badan yang penting untuk mengekalkan kesihatan di tahap yang optimum.

2. Amat Pekat

CMD diambil dari bahagian paling dalam Great Salt Lake, di Little Valley (di mana saluran yang terdalam telah digali semasa pembinaan tambak di tahun 1957-1959), menjadikan CMD mineral yang paling pekat di dunia.

3. Kurang Sodium, Kurang Besi

Tasiknya sangat besar. Malah ianya adalah tasik terbesar di dunia yang digunakan semata-mata bagi pengambilan mineral dan mineral surih untuk kegunaan manusia. 

4. Air Campuran CMD Lebih Menyegarkan

Oleh kerana CMD mempunyai banyak kelebihan, adalah disyorkan untuk menitikkan CMD dalah setiap sumber makanan dan minuman yang diambil.

5. Penyelidikan dan Pembangunan

Penyelidikan dan pembangunan yang berterusan dijalankan untuk memperkasakan pertumbuhan melalui inovasi dalam membangunkan produk pemakanan berasaskan sains mineral utama untuk pasaran global.

6. Ia adalah 100% semulajadi.

Tanpa gula, bahan pengawet dan pewarna tiruan. CMD semata-mata 72 mineral surih semula jadi yang membantu badan menyerap makanan tambahan lain secara lebih berkesan.

Bukan jenama baru dalam dunia makanan tambahan, telah bertapak sekian lama dan berita mengenainya telah diterbitkan di akhbar Kosmo.


cmd di akhbar Kosmo

Manfaat Dari Pengambilan CMD



Bacaan selanjutnya di penawarajaibcmdrevell.